ONLINE MARKETING

Vítejte v džungli internetového marketingu neboli marketingu na internetu a nebo také on-line marketingu. 3 možné názvy a totální přehršel možných služeb. 

Jeden z našich cílů je, že to musí být srozumitelné pro klienta, klient musí vědět proč, musí znát důvody a musíme si vzájemně nadefinovat cíle.

Používáme profesionální marketingové nástroje a rozhodně se nebráníme novinkám. Děláme pravidelně srozumitelné reporty a analýzy, které ukazují zajímavá data. Ukáží nám dobrá i špatná data. Naším prací je dosažení stanovených cílů. Někdy to může být zvýšení povědomí o značce, jindy zase zvýšení konverzí nebo získání nových zákazníků. Používáme k tomu nástroje jako PPC  kampaně, newslettery, e-mailing, affiliate marketing nebo marketing na sociálních sítích.

Online marketing je v podstatě vše, co děláte ve světě internetu pro to, abyste měli více zákazníků, abyste více prodávali a abyste měli větší tržby. Aby váš online marketing měl hlavu a patu, je dobré si stanovit nějaké cíle. Reálné cíle a dosažitelné cíle, které vás budou motivovat a dělat vám radost.

Aby vám internetový marketing dobře fungoval, musíte znát nejen svoje zákazníky. Musíte znát i svou konkurenci. Věnujte čas vaší konkurenci, poznejte její silné i slabé stránky. Naplánujte si marketingové aktivity a pravidelně se jim věnujte, ať může váš e-shop prospívat a přinášet vám co největší zisk.

V této komplexní disciplíně vám rádi pomůžeme. Pomůžeme nastavit kampaně, zajistíme analytiku, rozebereme konkurenci, definujeme cíle.

Jak to může fungovat s námi?

  1. analýza situace (produktů či služeb)
  2. analýza vaší firmy – pochopení procesů společnosti
  3. průzkum a analytika trhu – jak funguje trh a konkurence
  4. vytvoření strategie – segmentace, zacílení a pozicování
  5. branding produktu či služeb – budování vaší značky
  6. marketingový mix – nikdy to není jen o jedné službě
  7. mediální plánování – Co? Kdy? Jak? Proč?
  8. tvorba webu (není podmínkou)
  9. testování – je vše funkční?
  10. marketingové aktivity – návrh a plán kampaní
  11. public relations (PR) aktivity
  12. reklamní aktivity jako celku
  13. analytika v průběhu – měření, kontrola a vyhodnocování

 

Základ je se s námi spojit. Telefon, e-mail nebo kontaktní formulář. A pak už si budeme jen povídat, zjišťovat a vysvětlovat. Těšíme se a splupráci. 

KONTAKTUJTE NÁS

Obecný přehled služeb elektronického obchodování nikdy nestačí, aby se společnost rozhodla pro partnera. Pojďme si promluvit a zaměřit se na kompetence, které můžeme nabídnout pro váš obchodní úspěch.